Verzendkosten & Levertijden

Voor verzendingen in Nederland en België rekent Blositive bij bestellingen tot €20 altijd €2.99 verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €20 brengen we geen verzendkosten in rekening.

Levertijden voor verzendingen in Nederland & België staan in onderstaand tabel. Let op: deze levertijden zijn gebaseerd op een schatting vanuit onze distributiepartners. Nationale feestdagen, stakingen en andere onvoorziene gebeurtenissen kun mogelijk vertraging tot gevolg hebben.

Nederland
Bestellen voor: Bezorgd op:
maandag 19:00 dinsdag
dinsdag 19:00 woensdag
woensdag 19:00 donderdag
donderdag 19:00 vrijdag
vrijdag 19:00 zaterdag
zaterdag 19:00 dinsdag
zondag 19:00 dinsdag
Belgie
Bestellen voor: Bezorgd op:
maandag 22:00 dinsdag
dinsdag 22:00 woensdag
woensdag 22:00 donderdag
donderdag 22:00 vrijdag
vrijdag 22:00 maandag
zaterdag 19:00 dinsdag
zondag 19:00 dinsdag

Betalen

Aankopen via onze webshop kunnen op verschillende manieren worden betaald. Voor geen van deze betaalopties worden kosten in rekening gebracht.

  • Afterpay
  • iDeal
  • Creditcard
  • Bancontact / Mister cash
  • SOFORT Banking
  • Belfius
  • PayPal

Niet goed, geld terug garantie

Wij van Blositive hebben extreem veel vertrouwen in het functioneren van ons product. Daarom bieden wij nu 7 dagen Niet goed, geld terug garantie. Dit komt erop neer dat indien je Blositive gebruikt zoals geadviseerd (zie punt 1 onder voorwaarden), en je ervaart alsnog schuurwonden, dan krijg je jouw volledige aankoopbedrag terug (incl. eventuele verzendkosten). Wij streven ernaar dit binnen 48 uur te volbrengen.

Voorwaarden

1. Je gebruikt Blositive om schuurplekken te voorkomen op de volgende lichaamsdelen:
a. Tussen je dijen (oorzaak: wrijving tussen beide dijen)
b. In je lies (oorzaak: wrijving door huid-op-huid contact of zadel, ondergoed of shorts)
c. Armholte (oorzaak: bovenarm wrijft langs armholte)
d. Borst (oorzaak: hartslagmeter, sport-bh of vergelijkbaar kledingstuk wrijft over borst)
e. Nek (oorzaak: sport-bh of andere kledingstuk wrijft langs je nek)
f. Buik (oorzaak: wrijving door huid-op-huid en huid-op-stof contact)

2. Jouw melding vindt plaatst binnen 7 dagen nadat jouw bestelling is verwerkt (staat gelijk aan het versturen van de email met track & trace code). Gebruik onderstaande formulier om je melding door te geven.

3. Na ontvangst van uw verzoek neemt een van onze collega’s telefonisch contact met jou op. Waarom? De enige manier om te zorgen dat wij Blositive kunnen blijven verbeteren is door te luisteren naar onze klanten. Dit gesprek zal normaliter niet langer dan 2 tot 5 minuten hoeven duren. We zijn vooral benieuwd hoe je Blositive’s huidcontact spray hebt gebruikt, onder welke condities, tijdens welke activiteit.

4. Na het telefoongesprek gaan wij binnen 24 uur over tot uitbetaling. Om je zo veel mogelijk te ontlasten doen we onze uiterste best om binnen 24 na het indienen van een verzoek contact met je op te nemen.


    Retouren

    Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Blositive niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

    Voorwaarden
    1. Je hebt na ontvangst van jouw product(en) 14 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Retour kun je aanvragen via een van de onderstaande methodes. Na aanvraag van retour krijg je nogmaals 14 dagen voor hetr retourneren zelf.

    2. Retourneer je en complete bestelling? In dat geval vergoeden we het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retourmelding. Retourneer je enkel een deel van de bestelling? Dan vergoeden we het aankoopbedrag van deze spray(s).

    3. Blositive’s Huidcontact Spray is ongebruikt en in de originele verpakking. De seal mag niet verbroken zijn. Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking.

    Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je het artikel eerst retour meldt via;
    i) onderstaande formulier
    ii) onderstaande digitale formulier, of
    iii) via de link ‘Start retouraanvraag’ in jouw Mijn account omgeving.

    Retourformulier

      Veelgestelde vragen

      Waar kan ik Blositive’s Huidcontact spray bestellen?
      Hier op deze fraaie website . Als nieuwe merk kiezen we er bewust voor om te beginnen met directe verkoop aan onze fans. Op deze manier kunnen we makkelijker een vinger aan de pols houden en samen met dezelfde fans werken aan het voortdurend optimaliseren van onze Huidcontact spray.

      Is de Huidcontact spray van Blositive geschikt voor alle huidtypen?
      Jazeker, Huidcontact spray van Blositive is geschikt voor verschillende huidtypen. Heb je last van allergieën of een zeer gevoelige huid? Dan raden we je graag aan om eerst een dermatoloog of arts te raadplegen. De ingrediëntenlijst vindt je verderop in de FAQ’s. Raadpleeg een arts in geval je na gebruik van onze Huidcontact spray alsnog huidirritatie ervaart. Zelf horen we dit ook graag zodat we hiervan kunnen leren.

      Wat is de gebruiksaanwijzing voor de spray?
      1. Bepaal eerst exact welke huidoppervlakte je wilt beschermen met Blositive’s Huidcontact spray.
      2. Schud de spray een aantal seconden voor gebruik. Hiermee zorg je ervoor dat de spray optimaal functioneert.
      3. Breng de spray aan op de huidoppervlakte naar keus. Wij adviseren 2 tot 3 seconden te sprayen per huidoppervlak, maar gebruik gerust meer of minder indien nodig. Let op! Houd de spray bij het aanbrengen zoveel mogelijk rechtop, anders kan deze blokkeren. Wil je onze Huidcontact spray aanbrengen op een lastige plek (lies, dijen)? Ons advies is om even te gaan zitten, dat maakt het opmerkelijk makkelijker om de spray rechtop te houden tijdens het sprayen.
      4. Let op! Tussen het aanbrengen door (linker been, rechter been, etc.) de spray telkens goed schudden.
      5. Enjoy!

      Moet ik Blositive’s Huidcontact spray nog uitsmeren?
      Nope! De spray is dusdanig ontwikkeld dat na het aanbrengen het niet (meer) nodig is om het uit te smeren. Zo kun je het aanbrengen zonder vieze handen. Wel zo handig!

      Welke stoffen zitten er in Blositive’s Huidcontact spray?
      Butane, Isobutane, Propane, Alcohol Denat., Isohexadecane, Isopropyl Myristate, C12-15 Alkyl Benzoate, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Aqua, Allantoin, Silk Powder (Serica), Solanum Tuberosum (Potato) Starch, Aluminum Chlorohydrate, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Menthyl Lactate, Trimethylpentanediol/Adipic Acid/Glycerin Crosspolymer, Parfum.

      Hoe weet ik of ik genoeg spray heb gebruikt? 
      Wij adviseren om per huidoppervlakte 2 a 3 seconden te sprayen (steuntje: tel gewoon even 21…22… ). Door de Rapid Dry & Active eigenschap van onze spray droogt deze normaliter tussen 10 en 30 seconden helemaal op. Voelt/ziet uw huid er na 30 seconden nog steeds zichtbaar nat/vochtig uit? Dan heeft u waarschijnlijk te veel gesprayd.

      Is Huidcontact spray van Blositive waterbestendig?
      De huidige formule van onze huidcontact spray is momenteel regenbestendig maar helaas nog niet waterbestendig. Wat is het verschil? Ga je na het aanbrengen van Blositive douchen of zwemmen, dan zal dit de werking tenietdoen.

      Is Blositive hypoallergeen?
      Yup! De parfum die verwerkt zit in onze spray is allergeen vrij.

      Na het aanbrengen van de spray voelt mijn huid soms klam aan. Klopt dit wel?
      Ons huidcontact spray is kick-ass maar helaas (of juist gelukkig) geen wondermiddel. Als twee van jouw lichaamsdelen heel graag contact met elkaar willen maken dan kan zelfs Blositive daar niks tegen doen. Het kan dus zeker voorkomen dat je huid na het aanbrengen van onze spray nog steeds klam aanvoelt. Maar zolang je de juiste huidoppervlakte afdoende hebt ingespoten, zul je merken dat je alsnog minimaal een aantal uur beschermt blijft van de vervelende schuurplekken.

      Mijn account

      Jouw account omgeving kun je hier vinden. Met een eigen account maakt je het voor jezelf heel makkelijk om bestellingen te plaatsen. NAW-gegevens worden automatisch opgeslagen, het doorgeven van retouren verloopt makkelijker en je kunt online je status van je bestelling volgen.

      Heb je nog geen eigen account? Maak er dan nu een aan, dit is geheel vrijblijvend. Klik hier 

      Heb je al een account maar ben je jouw wachtwoord kwijt? Met een druk op onderstaande knop wordt deze gereset. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om heel makkelijk en snel een nieuw wachtwoord aan te maken. Klik hier

      Contact

      Heb je een vraag, opmerking, tip, of wil je gewoon even babbelen? We houden ons graag beschikbaar via hier of mail ons via hoi@blositive.nl .

      Klachtenregeling

      We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hoi@blositive.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur . Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.