Verzendkosten & Levertijden

Voor verzendingen in Nederland en België rekent Blositive bij bestellingen tot €20 altijd €2.99 verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €20 brengen we geen verzendkosten in rekening.

Levertijden voor verzendingen in Nederland & België staan in onderstaand tabel. Let op: deze levertijden zijn gebaseerd op een schatting vanuit onze distributiepartners. Nationale feestdagen, stakingen en andere onvoorziene gebeurtenissen kun mogelijk vertraging tot gevolg hebben.

Nederland
Bestellen voor: Bezorgd op:
maandag 19:00 dinsdag
dinsdag 19:00 woensdag
woensdag 19:00 donderdag
donderdag 19:00 vrijdag
vrijdag 19:00 zaterdag
zaterdag 19:00 dinsdag
zondag 19:00 dinsdag
Belgie
Bestellen voor: Bezorgd op:
maandag 22:00 dinsdag
dinsdag 22:00 woensdag
woensdag 22:00 donderdag
donderdag 22:00 vrijdag
vrijdag 22:00 maandag
zaterdag 19:00 dinsdag
zondag 19:00 dinsdag

Betalen

Aankopen via onze webshop kunnen op verschillende manieren worden betaald. Voor geen van deze betaalopties worden kosten in rekening gebracht.

  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal

Niet goed, geld terug garantie

Wij van Blositive hebben extreem veel vertrouwen in het functioneren van ons product. Daarom bieden wij een 30 dagen Niet goed, geld terug garantie. Dit komt erop neer dat indien je een Blositive product gebruikt zoals geadviseerd (zie punt 1 onder voorwaarden), en je niet 100% tevreden bent over de werking, dan krijg je jouw volledige aankoopbedrag terug (incl. eventuele verzendkosten). Wij streven ernaar dit binnen 48 uur te volbrengen.

Voorwaarden – Blositive ZitGobbler

1. Je gebruikt Blositive ZitGobbler om witte kop puistjes veilig en schoon te verwijderen of als beschermlaag tegen krabben. Alvorens een pleister aan te brengen heb je altijd eerst je huid gereinigd.

2. Jouw melding vindt plaatst binnen 30 dagen nadat jouw bestelling is verwerkt (staat gelijk aan het versturen van de email met track & trace code). Gebruik onderstaande formulier om je melding door te geven.

3. Na ontvangst van uw verzoek neemt een van onze collega’s telefonisch contact met jou op. Waarom? De enige manier om te zorgen dat wij Blositive kunnen blijven verbeteren is door te luisteren naar onze klanten. Dit gesprek zal normaliter niet langer dan 2 tot 5 minuten hoeven duren. We zijn vooral benieuwd hoe je ons product hebt gebruikt en onder welke condities.

4. Na het telefoongesprek gaan wij binnen 24 uur over tot uitbetaling. Om je zo veel mogelijk te ontlasten doen we onze uiterste best om binnen 24 na het indienen van een verzoek contact met je op te nemen.


    Retouren

    Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Blositive niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

    Voorwaarden
    1. Je hebt na ontvangst van jouw product(en) 30 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Retour kun je aanvragen via een van de onderstaande methodes. Na aanvraag van retour krijg je nogmaals 30 dagen voor hetr retourneren zelf.

    2. Retourneer je en complete bestelling? In dat geval vergoeden we het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 30 dagen na de retourmelding. Retourneer je enkel een deel van de bestelling? Dan vergoeden we het aankoopbedrag van de producten die geretourneerd zijn.

    3. Jour Blositive product is ongebruikt en in de originele verpakking. De seal mag niet verbroken zijn. Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking.

    Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je het artikel eerst retour meldt via;
    i) onderstaande formulier
    ii) onderstaande digitale formulier, of
    iii) via de link ‘Start retouraanvraag’ in jouw Mijn account omgeving.

    Retourformulier

      Veelgestelde vragen

      Wat zijn de oorzaken van puistjes?
      Puisten hebben verschillende oorzaken. Slechte voeding, hygiëne of erfelijkheid spelen hierin een rol. Het liefst wil je voorkomen dat je een puistje krijgt maar soms kan dat niet.

      Lees verder over de oorzaken van puistjes

       

      In welke situaties is ZitGobbler geschikt?
      Sinds hydrocolloïde water en vloeistof aantrekt, werkt ZitGobbler het beste op zogenaamde ‘witte koppen’ puistjes (met andere woorden, je kunt de pus in de puistjes zien zitten). Als je een ZitGobbler pleister hebt geprobeerd en deze niet is veranderd van transparant naar ondoorzichtig wit, dan is je puistje misschien niet “volwassen” genoeg of niet het juiste type onzuiverheid.

      In geval je cystische acne hebt, raden wij je aan om een arts of dermatoloog te raadplegen voor een professionele behandeling. Maar in dergelijke gevallen kan ZitGobbler van waarde zijn doordat het je helpt voorkomen dat je aan je puist gaat plukken en knijpen. Immers, hoe minder je aan je puist zit, des te beter!

       

      Wat zijn de verschillende soorten acne?
      Acne is een verzamelnaam voor vele huidaandoeningen, maar deze vele vormen van acne variëren in heftigheid. De een heeft maar een paar bultjes op de wangen en de ander een hele rug vol. Er zijn ontzettend veel soorten acne, denk aan Acne mechanica (puistjes als gevolg van het dragen van gezichtsmaskers) of Acne Fuminans (waar veel puberende jongens last van kunnen hebben). Maar de meest voorkomende vorm van acne, en waar men vaak op doelt, is acne Acne Vulgaris.

      Lees verder over de verschillende vormen van acne

       

      Welke rol heeft de hydrocolloïde pleister in mijn dagelijkse huidverzorgingsroutine?
      Laten we heel eerlijk zijn: hydrocolloïde pleisters zijn geen wondermiddel! De allerbeste manier om je huid gezond te houden en goed om te gaan met onzuiverheden is door een gezonde en passende huidverzorgings ritme aan te houden. Hiermee kun je heel veel voorkomen.

      Maar zelfs bij de juiste huidverzorgings regime kunnen puistjes ontstaan, daar valt op dat moment dan weinig aan te doen. De meeste van ons (meer dan 60%) kan niet van puistjes afblijven en gaat er vaak aan plukken en trekken. En er is een reden waarom Dr.Pimple Popper heel populair is – velen van ons vinden het een heerlijke gevoel om een rijpe puist met de vinger uit te knijpen.

      Dit kan zo niet langer! En dit is waar een goeie hydrocolloïde pleister (ZitGobbler, kuch, kuch,) van grote waarde kan zijn. Enerzijds helpt het bedekken van je puist met een pleister voorkomen dat je pluk-graage vingers eraan gaan zitten. En anderzijds kan het de pus die in een rijpe puist (witte koppen puist) zit veilig en schoon onttrekken. Hierdoor geneest je huid een stuk sneller en voorkom je de vorming van littekens en dark spots die vaak het gevolg zijn van het uitknijpen van je puist met je vingers.

       

      Ik heb mijn pleister al 6 uur laten zitten, maar het werkt niet! Wat nu?
      Als ZitGobbler niet lijkt te werken, is het meestal omdat je puist niet volledig gerijpt is (of tot een hoogtepunt is gekomen). Als jouw puist een “witte kop” heeft en de pleister nog steeds niet werkte, kan het extra tijd nodig hebben om alle pus en vloeistoffen te absorberen. Als dit gebeurt, raden we je aan om een lekkere warme douche te nemen (wat kan helpen om je poriën te openen) en vervolgens een verse ZitGobbler pleister aan te brengen.

       

      10 feiten en fabels over huidverzorging
      Een van de redenen waarom we Blositive zijn begonnen is omdat er zoveel onzin en fabels rondgaan over huidverzorging. Zelf zijn we groot fan van Dr. Jetske Ultee, die schreef er zelf een goed stuk over.

      Lees het artikel van Dr. Jetske Ultee

       

      Welke stoffen zitten er in ZitGobbler?
      Hydrocolloïde (of Hydrocolloid in het Engels)

      Mijn account

      Jouw account omgeving kun je hier vinden. Met een eigen account maakt je het voor jezelf heel makkelijk om bestellingen te plaatsen. NAW-gegevens worden automatisch opgeslagen, het doorgeven van retouren verloopt makkelijker en je kunt online je status van je bestelling volgen.

      Heb je nog geen eigen account? Maak er dan nu een aan, dit is geheel vrijblijvend. Klik hier 

      Heb je al een account maar ben je jouw wachtwoord kwijt? Met een druk op onderstaande knop wordt deze gereset. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om heel makkelijk en snel een nieuw wachtwoord aan te maken. Klik hier

      Contact

      Heb je een vraag, opmerking, tip, of wil je gewoon even babbelen? We houden ons graag beschikbaar via hier of mail ons via hoi@blositive.nl .

      Klachtenregeling

      We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hoi@blositive.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur . Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.